ZÍSKEJTE STRATEGICKÝ PLÁN PRO VAŠI ZÁKAZNICKOU PÉČI

Rezervujte si 30minutovou konzultaci s naším konzultantem ZDARMA.

Co o nás říkají naši klienti…..

Školení nám bylo velkým přínosem, uvědomili jsme si chyby, kterých se dopouštíme a také řešení jak se těmto chybám vyvarovat. Prošli jsme si celý systém naší podpory a pracujeme nyní na zlepšení. Velice nám pomohly náslechy a rozebrání určitých situací, které nyní praktikujeme pravidelně.

Bc. Nicola TroppováOperations manager, Fastcentrik

Myslím si, že zásadní věc byla, že přišel odborník z venku a vysvětlil všem přítomným, jak moc je to důležitá oblast, kde všude má vliv a jak velký. A že to není jen povinný opruz, ale zásadní část naší práce. Díky tomu jsme se ve firmě začali na zákazníky dívat jinak. Všichni si o dost víc uvědomili, že jsou to zákazníci, kdo nás živí. Dostali jsme spoustu praktických tipů. Došlo nám, jak moc používáme vlastní žargon, aniž si to uvědomujeme. A zákazníci nám pak nerozumí. Velmi pozitivní změna je, že už nevidím v reakcích zákazníků stížnosti na jednání při reklamaci. Jedno číslo za všechny, aktuální NPS měřené dotazníkem po objednávce je 80%.

Lukáš FibingerMarketing manažer, AB COM CZECH, s.r.o.

Přečtěte si případové studie zákazníků SupportBoxu.

Výstupem konzultace je:

  • Navrhneme postup krok za krokem, abyste se co nejdříve dostali k cíli.
  • Dokonale porozumíte vaší situaci a rozklíčujete navrženou strategii.
  • Identifikujete překážy, která brzdí rozvoj vaší zákaznické péče.

Rezervujte si konzultaci, pokud….

  • Jste majitel firmy / e-shopu / vedete zákaznickou péči a chcete ji posunout na lepší úroveň.
  • Nechcete ztrácet čas ve slepých uličkách, ale chcete jasnou a efektivní cestu k cíli.

VYBERTE SI ČAS SVÉ KONZULTACE