Bonusy ke knize
Děkuji za zakoupení knihy
Jak na skvělou zákaznickou péči
Pokud knihu ještě nemáte, nebo vám jen někdo zaslal odkaz na tuto stránku, můžete si ji koupit zde.
Níže naleznete výhodné bonusy, odkazy na různé studie a materiály, které uvádím v knize, abyste je nemuseli přepisovat. Vše se postupem času mění a obsah na internetu o to rychleji. Proto mi tato stránka umožní udržovat tyto informace stále aktuální a pro vás dostupné.
Staň se součástí FB skupiny, která tě posune zase o kus dále.
BONUSY
SupportBox na měsíc zdarma
SupportBox spojuje e-mail, live chat i telefony do jednoho rozhraní. Veškerou komunikaci s klienty tak snadno a pohodlně vyřídíte z jediného místa, získáte absolutní přehled a zefektivníte péči o vaše zákazníky.
On-line školení zákaznické péče
On-line kurz je skvělou alternativou pro všechny, kdo se nemohou zúčastnit živého školení. Kurz obsahuje 20 h videí, desítky materiálů, checklistů, tabulek, procesů apod. Hromady článků a materiálů, které dokreslují danou kapitolu a téma. On-line kurz může sledovat libovolné množství vašich kolegů po neomezenou dobu.
Tabulka na statistiky
Mějte přehled o vaší zákaznické péči, kolik dokážete každý týden odbavit požadavků.
Vzorové otázky
Vybrat toho správného kandidáta může být náročné. Díky těmto 20 vzorovým otázkám, které položit na pohovoru, to budete mít jednodušší.
Tabulka Cross-sell
Zaznamenávejte si každý prodej, který na podpoře získáte, pomůže vám to snadno spočítat finanční přínos.
Tabulka Zpětná vazba
Díky zpětné vazbě od zákazníků dokážete vaši firmu posouvat kupředu. Zapisujte si, co vám klienti sdělí, a následně to proberte s ostatními kolegy ve firmě.
ODKAZY
Kapitola 1 - Zákaznická péče napříč firmou
- Průzkum z roku 2020 o důležitosti včasného poskytnutí informací zákazníkovi - prohlédnout
- Statistiky dokazující ochotu spokojeného zákazníka zaplatit více - prohlédnout
- Průzkum společnosti Salesforce o schopnosti odpuštění chyby zákazníky díky špičkové zákaznické péči - přečíst
- Koncept Avinashe Kaushika See-Think-Do-Care - prozkoumat
- Vliv kvality zákaznické péče na odchod zákazníka ke konkurenci - stáhnout
- Vliv kvality zákaznické péče na výši útraty - přečíst
- Knihy Strategic Customer Service od J. Goodmana - koupit
- Kniha Začněte s PROČ od Simona Sineka - koupit
- Přednáška Simona Sineka na konferenci TED - podívat se
- Report o ochotě zákazníků zaplatit více za přátelskou a příjemnou zkušenost - prohlédnout
- Průzkum American Express o ochotě podělit se o špatnou zákaznickou zkušenost - přečíst
- Články jak na persony - přečíst první, druhý
Kapitola 2 - Komunikace
Kapitola 3 - Komunikační kanály
- Průzkum od společnosti Arise ohledně časového očekávání zákazníků odpovědi na jejich dotaz - přečíst
- Průzkum ohledně reakčního intervalu odpovědi dle očekávání zákazníků - přečíst
- Statistika celosvětového využívání e-mailu - přečíst
- Zjištění magazínu Call Centre Helper ohledně počtu konverzací najednou na jednoho pracovníka - přečíst
- Studie Reshoperu z roku 2020 o využívání live chatu e-shopy - přečíst
- Výzkum nejefektivnějšího zobrazování telefonního čísla od Honzy Kvasničky - přečíst
- E-shop Benlemi - prohlédnout
- Průzkum o chování zákazníků v reakci na recenze - přečíst
- Průzkum o vlivu dostupnosti recenzí zákazníků na webových stránkách - přečíst
Kapitola 4 - Nástroje zákaznické péče
- Software pro zvýšení efektivity zákaznické péče SupportBox - prohlédnout
- Český CRM on-line software Raynet - prohlédnout
- Česká aplikace pro nahrávání obrazovky Smartlook - prohlédnout
- Český nástroj pro řízení projektů Freelo - prohlédnout
- Česká platforma pro řešení vratek a reklamací v e-commerce Retino - prohlédnout
Kapitola 5 - Data
Kapitola 6 - Procesy
- Aplikace Loom pro nahrávání videí zákazníkům - prohlédnout
- Kniha Marketing Metrics - koupit
Kapitola 7 - Personalistika
- MBTI osobnostní test - udělat si test
- DISC test - udělat si test
- StrengthsFinder - udělat si test
- Profil Dynamiky bohatství - udělat si test
- Jak okamžitě zastavit stresovou reakci - podívat se na video