Bonusy ke knize

Děkuji za zakoupení knihy
Jak na skvělou zákaznickou péči

Pokud knihu ještě nemáte, nebo vám jen někdo zaslal odkaz na tuto stránku, můžete si ji koupit zde.

Níže naleznete výhodné bonusy, odkazy na různé studie a materiály, které uvádím v knize, abyste je nemuseli přepisovat. Vše se postupem času mění a obsah na internetu o to rychleji. Proto mi tato stránka umožní udržovat tyto informace stále aktuální a pro vás dostupné.

Staň se součástí FB skupiny, která tě posune zase o kus dále.

BONUSY

SupportBox na měsíc zdarma

SupportBox spojuje e-mail, live chat i telefony do jednoho rozhraní. Veškerou komunikaci s klienty tak snadno a pohodlně vyřídíte z jediného místa, získáte absolutní přehled a zefektivníte péči o vaše zákazníky.

 

On-line školení zákaznické péče

On-line kurz je skvělou alternativou pro všechny, kdo se nemohou zúčastnit živého školení. Kurz obsahuje 20 h videí, desítky materiálů, checklistů, tabulek, procesů apod. Hromady článků a materiálů, které dokreslují danou kapitolu a téma. On-line kurz může sledovat libovolné množství vašich kolegů po neomezenou dobu.

Tabulka na statistiky

Mějte přehled o vaší zákaznické péči, kolik dokážete každý týden odbavit požadavků.

Vzorové otázky

Vybrat toho správného kandidáta může být náročné. Díky těmto 20 vzorovým otázkám, které položit na pohovoru, to budete mít jednodušší.

Tabulka Cross-sell

Zaznamenávejte si každý prodej, který na podpoře získáte, pomůže vám to snadno spočítat finanční přínos.

Tabulka Zpětná vazba

Díky zpětné vazbě od zákazníků dokážete vaši firmu posouvat kupředu. Zapisujte si, co vám klienti sdělí, a následně to proberte s ostatními kolegy ve firmě.

ODKAZY

Kapitola 1 - Zákaznická péče napříč firmou

  1. Průzkum z roku 2020 o důležitosti včasného poskytnutí informací zákazníkovi - prohlédnout
  2. Statistiky dokazující ochotu spokojeného zákazníka zaplatit více - prohlédnout
  3. Průzkum společnosti Salesforce o schopnosti odpuštění chyby zákazníky díky špičkové zákaznické péči - přečíst
  4. Koncept Avinashe Kaushika See-Think-Do-Care - prozkoumat
  5. Vliv kvality zákaznické péče na odchod zákazníka ke konkurenci - stáhnout
  6. Vliv kvality zákaznické péče na výši útraty - přečíst
  7. Knihy Strategic Customer Service od J. Goodmana - koupit
  8. Kniha Začněte s PROČ od Simona Sineka - koupit
  9. Přednáška Simona Sineka na konferenci TED - podívat se
  10. Report o ochotě zákazníků zaplatit více za přátelskou a příjemnou zkušenost - prohlédnout
  11. Průzkum American Express o ochotě podělit se o špatnou zákaznickou zkušenost - přečíst
  12. Články jak na persony - přečíst první, druhý

Kapitola 2 - Komunikace

  1. Příručka, jak správně používat tituly - přečíst
  2. Obsahový manuál vytvořený Obsahovou agenturou pro značku Čokoráda - přečíst
  3. Odpovědi Elektra Kamik na hodnocení na Heurece - přečíst

Kapitola 3 - Komunikační kanály

  1. Průzkum od společnosti Arise ohledně časového očekávání zákazníků odpovědi na jejich dotaz - přečíst
  2. Průzkum ohledně reakčního intervalu odpovědi dle očekávání zákazníků - přečíst
  3. Statistika celosvětového využívání e-mailu - přečíst
  4. Zjištění magazínu Call Centre Helper ohledně počtu konverzací najednou na jednoho pracovníka - přečíst
  5. Studie Reshoperu z roku 2020 o využívání live chatu e-shopy - přečíst
  6. Výzkum nejefektivnějšího zobrazování telefonního čísla od Honzy Kvasničky - přečíst
  7. E-shop Benlemi - prohlédnout
  8. Průzkum o chování zákazníků v reakci na recenze - přečíst
  9. Průzkum o vlivu dostupnosti recenzí zákazníků na webových stránkách - přečíst

Kapitola 4 - Nástroje zákaznické péče

  1. Software pro zvýšení efektivity zákaznické péče SupportBox - prohlédnout
  2. Český CRM on-line software Raynet - prohlédnout
  3. Česká aplikace pro nahrávání obrazovky Smartlook - prohlédnout
  4. Český nástroj pro řízení projektů Freelo - prohlédnout
  5. Česká platforma pro řešení vratek a reklamací v e-commerce Retino - prohlédnout

Kapitola 5 - Data

  1. Statistika zákazníků, kteří nedokončí svůj nákup, pokud není dotaz rychle zodpovězen, podle Forrester research - získat
  2. Inspirace od platební brány GoPay, jak začít s NPS - přečíst
  3. Vliv spokojenosti zákazníka na zisk - přečíst

Kapitola 6 - Procesy

  1. Aplikace Loom pro nahrávání videí zákazníkům - prohlédnout
  2. Kniha Marketing Metrics - koupit

Kapitola 7 - Personalistika

  1. MBTI osobnostní test - udělat si test
  2. DISC test - udělat si test
  3. StrengthsFinder - udělat si test
  4. Profil Dynamiky bohatství - udělat si test
  5. Jak okamžitě zastavit stresovou reakci - podívat se na video