Děkuji, že jste navštívili mou přednášku!

Prezentaci z mé přednášky si můžete stáhnout ZDE.

Jak na skvělou zákaznickou péči

Tato kniha vás naučí o zákaznické péči přemýšlet jinak. Nebudete ji dále vnímat jako "odpinkávač" dotazů, ale jako místo, kde se buduje vztah se zákazníkem a získávají nové prodeje.

Knihu si již zakoupilo 1.247 čtenářů

CO SE V KNIZE DOZVÍTE

Zákaznická péče je nekonečným zdrojem informací

Díky zákaznické péči máte nekonečný zdroj dat a informací o vašem produktu a vašich zákaznících. Spousta firem tato důležitá data nevyužívá, nejčastěji z důvodu odtržení zákaznické péče od zbytku firmy. Změňte to!

Komunikace je klíčová

Komunikace je alfou a omegou všeho, to je všem jasné. Víte ale že je důležité zachovat jednotný styl komunikace s klientem od marketingu přes obchod po zákaznickou péči?

Proces nepatří jen do korporátu

Procesy by neměly být doménou jen korporátů. Zaveďte je v zákaznické péči a uvidíte, že celý tým začne šlapat jako dobře promazaný stroj. Říkáte si, že nic takového není ve vaší firmě potřeba, že máte jen pár lidí? Začtěte se do knihy a uvidíte, že i pro vás to má velký smysl.

Není třeba obsáhnout všechny komunikační kanály

V dnešním on-line světě mají firmy pocit, že musí být na všech kanálech, které jsou k dispozici. Je to ale zbytečné a nákladné. Pro jaké kanály se tedy rozhodnout a proč?

Fluktuace na zákaznické péči je občas oříšek

Hledání, zaškolení a udržení zaměstnance je pro zákaznickou péči klíčové. Jak by měl ideální pracovník vypadat, jak ho najít a co vám v tom může pomoci? I tuto kapitolu v knize najdete.

Nástroje pomáhají

Nástroje zákaznické péče pomáhají a zjednodušují práci. Je třeba vybrat ten správný a vhodně ho nastavit tak, aby byl vašemu podnikání co nejvíce užitečný. Jak vybrat ten správný a proč je někdy méně více?

SUPPORTBOX

E-maily, live chaty, telefony. Můžete nešikovně mít odlišný nástroj pro každý z nich, anebo jeden nástroj, který všechny zprávy přinese na jediné místo. Se SupportBoxem uvidíte všechny zprávy ze všech kanálů na jediné obrazovce, vedle sebe, chronologicky a s veškerou historií.

Každý operátor bude mít jedno prostředí pro veškerou komunikaci a nemusí tak hlídat plus učit se nástrojů několik. Práce bude rychlejší, efektivnější – a navíc nikdy nic „nezapadne“.

Mário Roženský
Mário Roženský

Mário v minulosti úspěšně vybudoval a prodal několik firem a projektů. Základem každého projektu vždy byla orientace na zákazníka a skvělá zákaznická péče. Své znalosti a zkušenosti nyní aplikuje při vývoji aplikace SupportBox, která slouží ke zjednodušení komunikace se zákazníky skrze e-mail, live chat, sociální sítě i telefon. Přednáší a školí zlepšování zákaznické péče ve firmách.

Jeho cílem a také firemní vizí je zlepšit zákaznickou péči u 10 000 firem v ČR. Pořádá konference SupportDay a Školení podpory, které jsou zaměřené čistě na tento cíl.